Buscando inspiración para a nosa exposición


  Preme na imaxe para visitar unha recopilación de fotografías que tratan o tema da contaminación.

  Obsérvaas tendo en conta non só a información ou os datos que aportan senón fixándose tamén nos conceptos fotográficos que aprendimos durante Fotografía en curso (luz, encadre, formas xeométricas, a colocación da cámara, etc.)

Traballo para esta semana:

1. Elixe unha foto na que te chamara a atención o que conta e escribe un texto explicando os motivos.

2. Elixe unha foto na que te chamara a atención algún concepto fotográfico e escribe un texto explicando os motivos.

3. Consideras que hai algunha fotografía que podería estar sacada en Cangas, ou facer algo parecido aquí? Cales?

Podedes deixar a túa resposta como un comentario desta entrada, poñendo o teu nome e despois as reapostas.





Comentarios

  1. Ola, son Carla R.

    A foto que mais impresionoume foi a 30, porque esos nenos a sua casa está toda feita de lixo, un dereito tiña que ser ter un fogar , ademáis é moi perigoso vivir alí, se algunha botella está cortada poden facerse dano e non creo que vivir nunha casa de lixo sea moi saludable.


    A foto que podría facerse en Cangas é a de a águila porque eu vin unha gaivota con as súas crías no lixo.


    Danme todas moita pena.

    ResponderEliminar
  2. Hola soi ero
    E a min a que menos me gustou foi a 30 por que todos nos merecemos dereitos humanos y un fogar con saude e aque pode encontrar ea 48 . Aque mas me gustou foi a 38.

    ResponderEliminar
  3. Ola, son Xan.

    A min a que mais impresionoume foi a 1, porque está un neno só durmindo nun colchón vello e estropeado nun vertedeiro rodeado de basoira.

    O texto que mais impresionoume foi o da foto número 4, porque di que precisan un flotador con forma de tubo de 600 metros para recoller a basoira do mar.



    Non encontrei ningunha foto que me parezca de Cangas.

    ResponderEliminar
  4. Hola soy Elena amin me chamou moito a atención a fotografía numero 19 por que ese pobre neno e esa pobre madre non poden estar viviendo ahí entre toooooda esa basura e tantas enfermedades que pueden haber ahí,ni siquiera los alrededores por la contaminación que puede haber


    A fotografía 2 me chamou moito a atención por o angulo en el que esta sacada la fotografía e o contraste de rosa oscuro tirando para clarito a el azul e o brillo que le consigue sacar al plástico



    Eu penso que podría estar sacada a fotografía 15 5 9 20 e 23 en cangas.

    ResponderEliminar
  5. Hola, soi Andrea A foto 5 chámame a atención pola cantidade de plástico e redes que se pode encontrar no Mar. Tanto lixo chegou a formar 5 illas de plástico que se atopan no Océano .


    A foto 2 fixose con Macrofotografía Acuática , se chama asi porque un buceador leva unha cámara sacar as fotos e facer cas cousas pequenas veanse grandes .


    A fotografia 32 , serían as posibles praias de Cangas coas gaivotas ,os peixes, as pombas e os gorrións , Eacabaran mortos por comer iso , non me gustaria pensalo


    E a fotografia 35 serían os posibles plásticos flotantes de Cangas que podrian chegar a matar os animais de Cangas.

    ResponderEliminar
  6. Ola son Yoel

    A foto que mais me impresionoú foi a 28 porque paréceme moi ben que esas persoas limpien e clasifiquen esa basura do rio.

    A foto 3 chámame a atención porque as bolsas de cores lles da a luz de cara e fai un contaste negro entre as cores .

    A foto que penso que se pode sacar en Cangas é a 6 porque creo que podes atopar en calquera praia ese lixo.

    Que lástima que existan estas fotos.


    ResponderEliminar
  7. Ola son Miguel:

    A foto nº13 paréceme impresionante porque nun animaliño de 3 mm pódese ver perfectamente o lixo que comeu.

    A foto nº3 é a que máis me gusta porque as cores chámanme a atención e me fan pensar o verde na natureza, o vermello na vida e o azul na auga. Como algo tan fermoso e tan malo a vez.

    Hai moitas fotografías que se poden facer en Cangas, as nº 3,6, 9,12,34,35,51...

    ResponderEliminar
  8. Ola son Noa:

    A foto que mais me gustou foi a 32 por que un polluelo se comeu moitisimo de plastico e unha barbaridade. E a 15 por que era un páxaro metido nunha bolsa de plastico .

    A fotografia que se pode facer en Cangas e a 9.

    ResponderEliminar
  9. Hola son Abel e a foto que mais me impactou foi a número 30 porque eses nenos non se merecen vivir ahí cheos de xérmenes .

    A foto que mais me gustou foi a nemero 3 porque ten uns cores moi bonitos.

    As fotos que se poden facer en cangas son a numeros 3,5,6,9,12,23,59,62.

    ResponderEliminar
  10. Ola son Ana Costas.

    E a fotografía que máis me gustou foi a primeira, porque está contando o que lle está pasando a moitos nenos pobres noutros países por culpa da guerra, é moi triste que non durman nunha casa con colchóns coma nós.

    A fotografía que mechamou a atención foi a terceira, as razóns son as cores e o que singnifican para min,por exemplo: a verde Natureza

    A min paréceme a numero 9 a que se pode facer en Cangas porque tamén hai lixo nas praias.

    ResponderEliminar
  11. Ola son Sabela Domínguez.

    A foto que máis me gustou foi o número un porque hai un neno durmindo nun colchón, e ao redor un montón de lixo.

    O número 13 porque a min chamame a atención o paxaro que ten moito lixo no estómago polanosa culpa.

    Eu creo que as fotos que se poden facer en Cangas son os números:3,9,12,23.

    ResponderEliminar
  12. Ola son Alba.

    A fotografía que máis me impresionou foi a número 32. Cando a vin pregunteime: Como un animal tan pequeno pode comerse todo iso?

    A fotografía que máis me gustou foi a 3. Chamoume a atención o contraste da luz e das cores.

    Eu creo que as fotografías 9 e 23 se poden sacar en Cangas. Porque nalgunhas praias de Cangas hai moita basura e nos supermercados venden un montón de bolsas de plástico dun solo uso.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario